Prípadová štúdia Europa Worldwide Group

Rýchly obrat

Robert Yates je manažérom tranzitného skladu pre túto stránku. Jeho úloha zahŕňa všetko od prevádzky a zariadení až po školenia a zdravie a bezpečnosť. „Máme tu v prevádzke 35 vysokozdvižných vozíkov s protizávažím, päť vysokozdvižných vozíkov a dva nožnicové zdvíhacie plošiny,“ vysvetľuje. "Tovar príde, naloží sa do regálov a o osem hodín neskôr môže byť tá istá zásielka späť z dverí na ceste niekam inam." To znamená, že 10 000 rackových priestorov v zariadení je takmer neustále využívaných. Pri rýchlom čase obrátky tovaru a toľkých každodenných pohyboch vozidiel je riziko poškodenia nárazom vysoké; skutočné prípady poškodenia stojana sú však zriedkavé. „Naši vodiči vysokozdvižných vozíkov sú veľmi zruční a skúsení. Väčšina z nich je u nás už dlho, takže zariadenie dobre poznajú,“ dodáva Yates. "Ak sa niečo stane, nahlásia to."

Riešenie rizika

Napriek vysokým štandardom jazdy v Európe môže dôjsť k nárazom na stojan – najmä počas rušných období. Keď sa tak stane, takéto incidenty sú zvyčajne menšie; vždy však existuje riziko, že sa stane niečo vážnejšie. Toto znepokojovalo Yatesa a manažérsky tím v Európe. „Ak identifikujeme potenciálne riziko, chceme ho rýchlo riešiť,“ vysvetľuje Yates. „Spoločnosť rada investuje do bezpečnosti. Ak riešenie zabráni len jednej nehode, potom sú to dobre vynaložené peniaze.“

Vysoké náklady na rack dopady

Dôsledky poškodenia nárazom regálu, či už kumulatívne alebo v dôsledku jedného vážneho incidentu, sú v rámci skladového priemyslu dobre zdokumentované. Poškodené regály musia byť vyložené a umiestnené do karantény; za extrémnych okolností môže stojan dokonca úplne zlyhať – s katastrofálnymi následkami pre podnik a kohokoľvek, kto nemá to šťastie, že je nablízku. Ľudské náklady, narušenie podnikania a poškodenie dobrého mena v dôsledku kolapsu regálov sú trvalé a vážne. Z tohto dôvodu sú zodpovední prevádzkovatelia skladov, ako je Europa, takí dôslední pri kontrolách regálov, údržbe a vytváraní kultúry, v ktorej vodiči okamžite hlásia dopady na regály. Žiaden ľudský systém však nie je neomylný a inšpekcia stojana je len momentkou v čase. Náraz do stojana môže nastať kedykoľvek a pokiaľ nie je nahlásený, poškodenie môže často zostať nepovšimnuté až do ďalšej kontroly.

  • 10 000 rackových miest
  • 35 protizávažových vozíkov
  • 5 retrakov
  • 2 nožnicové zdviháky

 

Viac nájdete vo videu.

Pokoj v duši

Yates sa o RackEye prvýkrát dozvedel počas rozhovoru so zástupcom A-SAFE. Koncept inteligentného systému, ktorý nepretržite monitoroval dopady na regály a okamžite informoval o incidentoch skladové hospodárstvo, bol jedným z tých, ktoré oslovili Europu: „Nebolo to tak, že by sme mali problém s dopadmi na regály.“ Yates hovorí: „Bolo to skôr o vyššej úrovni viditeľnosti našich regálov a mimoriadnom pokoji. RackEye nám to dáva.”

Vyzdvihnutie dopadových hotspotov

Spoločnosť Europa nainštalovala RackEye na všetkých 10 000 regálových pozícií vo svojom tranzitnom sklade a systém sa rýchlo osvedčil, ako vysvetľuje Yates: „V sklade bol roh, kde sme registrovali viac nárazov do regálov. Po preskúmaní sme si uvedomili, že vodiči sa to snažia obísť a niekedy sa chytajú hromady. Urobili sme nejaké zmeny v rozložení a dopady ustali. Bez RackEye by sme tento problém nenašli.“

Úspora času pri kontrolách regálov

RackEye pomáha Yatesovi a jeho tímu aj inými spôsobmi. Najmä pri kontrolách regálov: „Keď sme prvýkrát nainštalovali RackEye, pokračovali sme vo vykonávaní týždenných kontrol regálov ako zvyčajne. Ale keď sme si na systém zvykli a videli sme, že údaje, ktoré dostávame, sú dobré, začali sme mu dôverovať,“ hovorí Yates. „To znamená, že teraz môžeme zacieliť na oblasti, ktoré potrebujeme, a ušetriť čas pri kontrolách regálov. Vieme, že ak to bude mať nejaký dopad, RackEye to zachytí a upozorní nás."

Posilnenie kultúry bezpečnosti

Pretože štandardy jazdy boli už v európskom tranzitnom sklade vysoké, Yates hovorí, že je ešte príliš skoro na to, aby sme definitívne povedali, či došlo k zmene v správaní vodičov kvôli RackEye. Bol však povzbudený, aby zistil, že systém nehlásil žiadne vplyvy počas najrušnejšieho obdobia spoločnosti v novembri a decembri. „V tom ročnom období zvyčajne dochádza k niekoľkým preklepom, ale tento rok nič,“ hovorí. . Vodiči a zamestnanci v dielni si nemôžu nevšimnúť charakteristické jednotky RackEye namontované na nohách stojana a systém podporujú. „Vnímajú to tak, že spoločnosť sa stará o ich bezpečnosť,“ dodáva Yates.

Pohodlný spánok vďaka 24/7 monitorovaniu

Už je to rok, čo Europa nainštalovala RackEye do svojho tranzitného skladu a Yates je spokojný so systémom aj podporou, ktorú dostáva od tímu A-SAFE RackEye: „Môžem zavolať s akýmikoľvek otázkami alebo problémami a viem, že budú tam pomôcť,“ hovorí. "Je to ako mať svoj vlastný tím podpory v pohotovosti." Yates a jeho tím stále skúmajú niektoré funkcie v rámci RackEye; najmä o tom, ako môžu údaje zo systému podporovať meranie výkonu, „Prípadne chceme urobiť viac s meraním KPI.“ Zatiaľ však systém robí všetko, čo Yates a jeho tím dúfali, a navyše: „RackEye mi pomáha v noci lepšie spať. Odstraňuje starosti. “

Stiahnuť prípadovú štúdiu

 

Späť
quote

"Tam, kde sme to skúšali, sme videli 75-percentné zníženie nárazov go regálov."

Adrian Ancliff – vedúci výroby, logistiky a plánovania, Vaillant